tisdag 12 maj 2015

Vad vill ni ha för provningar och kurser?



Har ni några tankar eller idéer om vad för provningar vi saknar eller var länge sedan vi hade?

Har ni några kontakter med producenter? Importörer? Andra människor? som ni skulle vilja rekommendera för kommande provningar?

Har ni några tankar om kursutbudet i Göteborg? Några nya önskemål om vad som skulle kunna bli en kurs på sikt?

Tveka inte att höra av er till oss i styrelsen!!
Vi tar emot alla idéer och tankar och ser vad vi kan göra verklighet av.

Skriv här i bloggen, eller maila till mig ulrika.munsk[at]gmail.com (byt ut [at] till @...)


Ulrika

2 kommentarer:

  1. Hej Ulrika,
    Jag tycker kursutbudet varit bra men skulle jättegärna även vilja se Mat&Vin, Sensorik och varför inte även 3-betyg i kursutbudet i höst. Kanske tom en djupdykning i kursform i klassiska områden som tex Bordeaux (dvs inte bara 1 tillfälle som ingår i grundkurserna). Andra förslag är kurser/provningar i andra ädla drycker som tex whiskey och cognac.

    /Angelica

    PS: Jag misstänker att inte alla medlemmar hittar hit till bloggen så om ni skickar ut en enkät så kan ni lättare se intresset för vissa förslag samt samla in fler förslag. Om Munskänkarnas plattform inte innehåller enkätverktyg så kan man göra det kostnadsfritt i exempelvis "Google Forms".

    SvaraRadera
  2. Hej Angelica

    Tack för din input. Jag kan glädja dig med att en del av det du skriver som önskemål faktiskt är på g.
    Mat och Vin är på gång och trebetygskurs körs ju i provningsform någon gång då och då. Sensorik är också något som ligger i planeringen, så jag hoppas att det snart tar fart och blir verklighet.
    Tack för att du tog dig tid att skriva!! Jag tar med mig detta till nästa styrelsemöte.
    Ulrika

    SvaraRadera